terug in thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marike Hoeke - WaarBenJij.nu terug in thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marike Hoeke - WaarBenJij.nu

terug in thailand

Door: marike

Blijf op de hoogte en volg Marike

05 Mei 2014 | Thailand, Bangkok

's Ochtends de laatste keer door de straten van Hanoi en luxe lunchen bij een bakery met bagels en french toast. De weg naar het vliegveld toe begint al vertrouwd te raken. Toen we besloten om een vliegvakantie te doen is dat toch wel heel letterlijk uitgepakt. Maar liefst 5x stappen we op het vliegtuig in 20 dagen. Ik hoop elke keer bij het opstijgen dat er geen mensen met vliegangst om ons heen zitten want Ollie gilt het uit "we gaan neerstorten, aahh we storten neer". Met big smile en veel bijgeluiden natuurlijk. Als we in Bangkok de luchthaven aflopen werkt de hitte wederom op de lachspieren. Wat een verschil met Vietnam! Het hotel komt ons weer halen, wat zijn de mensen hier toch vrolijk en vriendelijk. En wat oogt Bangkok vele malen rijker dan Vietnam. Het hotel is modern, mooi, schoon en na 3 gebroken nachten heel belangrijk....SUPER zacht bed!
Morgen vliegen we naar huis en kijken terug op een heerlijke vakantie. Het lijkt alsof we heel lang zijn weg geweest. Het was ook intensief, ondanks dat we uiteindelijk maar op 5 verschillende plekken zijn geweest.
We kijken terug op zoveel leuks maar ook het samen zijn gaan we missen. Alle keren dat we Uno hebben gespeeld, toen we op ons eten wachtten.
In plaats van voorlezen zoals thuis, zelf een heel slecht verhaal verzonnen over een geheime uitwisseling tussen een prinses en een straatmeisje, wat de kinderen nog spannend vonden ook. De dieren-raad-spelletjes in de taxi.
Het luisteren naar de kinderen als ze samen met de AH-poppetjes spelen of star wars naspelen. Naar ze kijken in het zwembad en op het strand.
De kinderen zullen de aandacht wel gaan missen. Feline werd ook al blasé, na een fotosessie liep ze zuchtend weg en zei "ik kan hier ook niet gewoon op straat lopen".
Ik ga het ook missen dat ik niks hoef te doen, gewoon aanschuiven bij ontbijtbuffet, lekker eten zonder te koken. De was wegbrengen en schoon terug krijgen.
Wat gaan we niet missen? Die vreselijke harde bedden en de smerige koffie.